top of page
Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten

time to say goodbye

Met een klein hartje vertrok ik naar de school waar ik ben van gaan houden. De laatste ‘echte’ dag… Het voelde zo vreemd om te weten dat ik hier niet meer zal komen en niet meer elke dag honderd ‘drukkies’ van mijn kindjes zal krijgen.

Op mijn laatste dag nam ik afscheid zoals ik het in mijn gedachten had. We dansten, zongen, speelden spelletjes,… Kortom we hadden heel veel plezier! Die lachende gezichtjes zien is voor mij elke dag weer een groot cadeau.

Door de hulp van vele mensen kon ik heel wat materiaal inzamelen voor de klas. Ik wil dan ook iedereen bedanken die hierbij heeft bijgedragen! Door jullie kan ik deze kinderen heel wat helpen. Een speciaal bedankje wil ik toch houden voor mijn mama, die toch heel wat moeite heeft gedaan om dit materiaal in te zamelen en te gaan halen bij mensen. Dus bij deze: dikke merci mama!! De leerlingen hun gezichten klaarden op bij het zien van al dit schoolmateriaal, spelletjes, bellenblazen,… Dit kunnen geven aan degene die het echt nodig hebben geeft mij zoveel voldoening!

Ik kreeg heel wat briefjes en tekeningen van mijn leerlingen. Dit maakte mij even sprakeloos, want ik zal deze (b)engels heel hard missen. Om deze tekeningen en vele knuffels te ontvangen was voor mij van onschatbare waarde. Dit was een van de moeilijkste dingen om te doen voor mij, afscheid nemen van de vele kindjes die ik in mijn hart heb gesloten. Maar ik kan ook met een goed gevoel vertrekken, omdat ik heb gezien wat ze hebben geleerd, hoe ze hebben genoten en ook hoe ik heb genoten! Ook zal ik heel erg mijn mentor missen, waar ik een hechte band mee opgebouwd heb doorheen deze weken. Ook de assistente van deze klas was een echte schat. Met drie vormde we een goed team en dit is iets waar ik echt heb van genoten.

Nu is het tijd voor iets nieuws… Het doet pijn om te vertrekken, maar ik verlang er ook naar om nieuwe kinderen, nieuwe vrienden en nieuwe ervaringen op te doen. Want: the journey is not over yet!

Sie jou later

Xxx

Ilse


Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.

Ons lewens in Suid-Afrika

Amber, Dries, Ilse en Rani

bottom of page