top of page
Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten

In die sewende hemel...

Onze naweek begon baie lekker! Wij werden verwend door Dries die voor iedereen eieren had gebakken, van een luxe-ontbijt gesproken!

Na ons stevige ontbijt stonden Amber en Ilse te springen want wij zouden gaan shoppen… Eerst bezochten wij nog enkele lokale marktjes, dit was zeker en vast de moeite! Desondanks ons ontbijt aten wij onze buikjes vol met proevertjes… Na twee marktjes reden wij verder richting een winkelcentrum. Aangekomen aan het winkelcentrum, parkeerde Stephen de auto.

Amber en llse waren al laaiend enthousiast en plots wende ik mij in de zevende hemel… Aan de overkant van de straat zag ik een Specialized- én een Yamaha-winkel. Snel werd de keuze gemaakt om ons te splitsen in twee groepen.

Amber en Ilse zouden gaan vertoeven in een walhalla van kledij en schoenen. Stephen, Dries en ik zouden binnentreden in de wereld van (gemotoriseerde) tweewielers.

Onze tocht zette zich verder richting Gordon’s Bay waar wij ons middagmaal aten in een lokaal restaurantje aan het strand, de moeite waard! Het weer was niet echt honderd procent om aan het strand te gaan vertoeven maar nu wij er toch waren, wouden wij er van profiteren! Al snel zaten wij tot aan onze knieën in het water. Na een momentje in het water was het voor Amber en Ilse tijd om een fotoshoot te houden op het strand, van modellen gesproken! Dries en ik waanden ons ondertussen als de personages van Baywatch in het water!

Na te genieten op het strand, waar ondertussen de zon al goed scheen, werd onze trip verder gezet naar een hoger gelegen gebied waar wij, ongelooflijk maar waar, stil werden van het uitzicht! Zeker een kwartier lang wisten wij niet wat wij zagen en waar wij eerst moesten kijken, adembenemend!

Nadien volgde voor mij het langverwachte moment! Bij de dochter van Stephen zouden wij de fiets gaan ophalen waarmee ik de Cape Argus zal rijden, een 109 km lange tocht rond en door Kaapstad. De ontmoeting met Stephens dochter zullen wij niet snel vergeten. Zij deed vrijwilligerswerk in Malawi waar zij aan de slag ging bij kinderen met een hazenlip, Operation Smile.

Eenmaal thuis ging Dries lopen en ik dook de veldwegen in met mijn racemachine. Na zo’n 40 minuten te lopen en te fietsen, kwamen wij op de terugweg Amber en Ilse tegen die ook aan het lopen waren gegaan. Als een echt dreamteam keerden wij samen terug naar het huis. Daar genoten wij van opnieuw een heerlijke braai!

Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.

Ons lewens in Suid-Afrika

Amber, Dries, Ilse en Rani

bottom of page